login bakaláři

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Vážení rodiče,
vzhledem k vývoji situace budou konzultace s vyučujícími nadále probíhat pouze prostřednictvím e-mailu:
https://www.zsmoravany.cz/index.php/cs/kontakty/ucitele-skoly

Pracovní sešity žáků můžete vyzvednout v pondělí 16. 3. 2020, které budou připraveny v době od 7.30 do 17.00 ve vestibulech 1. stupně (pro 1.- 5. třídu) a 2. stupně (pro 6. - 9. třídu).

Z důvodu mimořádné situace uzavření škol pro žáky zůstanou žáci od 11. března na dobu neurčitou doma, kde bude probíhat samostudium. Žákům byly předány domácí úkoly a pracovní listy, které mají doma zpracovat. Další informace a případně úkoly budou předávány prostřednictvím bakalářů, e-mailů, školních webových a facebookových stránek. Obědy jsou automaticky žákům odhlášeny. V případě potřeby OČR si potvrzenou žádost vyzvedněte v kanceláři školy u paní Havlíčkové.   Ředitelství ZŠ Moravany.

 

Základní Škola Moravany 
okres Pardubice
Komenského ulice 118, 
53 372 Moravany

IČ:48160164 | DIČ:CZ48160164

Účet: 19-2583910207/0100
Datová schránka: v4rwkds

Mgr. Felcmanová Jana
(ředitelka školy)
466 950 817, 734 658 764
jana.felcmanova@zsmoravany.cz

Mgr. Kelka František 
(zástupce ředitele školy)
466 950 817, 734 658 764
frantisek.kelka@zsmoravany.cz 

Jana Havlíčková
(hlavní ekonomka)
466 950 503
jana.havlickova@zsmoravany.cz

Mgr. Dita Denkeová 
(výchovná poradkyně)
737 372 115
dita.denkeova@zsmoravany.cz 

      

KALENDÁŘ AKCÍ

Žádné události k zobrazení

ŠKOLNÍ ČASOPIS MUF

NAŠE KNIHOVNA

 

knihovna moravany

NAŠE OBEC

AKTIVNÍ PROJEKTY

assk logo popisek

sportuj ve skole rgb 2000px

projekt modernizace zs moravany spolufinancovany eu 2020

pro skoly aktivni skola 2018 19

logo proskoly

 

plakat skolni projekty evropske unie

 

logo recyklohrani 

skolsky portal rollup modra248

 

logo ms mt 2 male