login bakaláři

    login bakaláři

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Ráda bych se s Vámi podělila o výsledky našeho společného snažení. O prázdninách se u nás ve škole nezahálelo. Na budově 1. stupně došlo ke kompletní rekonstrukci topení, výmalbě chodeb a schodiště, školní kuchyně a přilehlých prostor, opravě podlahových krytin ve všech místnostech a výměně ve 2. třídě. Také jsme zakoupili troj lavice na chodby do prvního patra, pro příjemnější relaxaci žáků o přestávkách, a mysleli jsme i na paní uklízečky, pro něž byla vytvořena odpočinková zóna. Také venku se pracovalo, byla položena zámková dlažba kolem multifunkčního hřiště a zakoupen kryt na pískové doskočiště, aby se předešlo jeho kontaminaci. Školní kuchyň se dočkala výměny starého nefunkčního elektrického sporáku za použitý plynový sporák ze Seniora centra a sprchy na oplach nádobí ve školní kuchyni. Ve školní jídelně bude dětem k dispozici nové nádobí a skleničky. Budova 2. stupně prošla zásadnější rekonstrukcí. Největší změnou je vytvoření bezbariérového přístupu do budovy školy, prostřednictvím instalace plošiny pro handicapované, a vytvoření bezbariérových toalet. Zároveň  byly rekonstruovány dívčí toalety a umývárny. Změna se dotkla také ICT učebny, která byla opravena modernizována (25 x PC, Smart tabule, videokamera, sady Pasco). V 7. třídě je 25 nově zakoupených lavic a židlí, vyměněna byla i učitelská katedra. Na obou budovách byly opraveny žaluzie.

V termínu 10. – 14. srpna proběhl na naší škole příměstský tábor, který byl veden pod taktovkou zkušených pedagogů (p. Žemličkové, p. Rathouské, p. Jakubcové, p. Dočkalové, p. Šmída). Děti byly spokojeny, za což pedagogům patří velké poděkování nejen od vedení školy, ale i od rodičů zúčastněných dětí.

Značnou část prázdnin zde pracovalo i vedení školy a paní ekonomka.
Mimořádné události, které proběhly ve školním roce 2019/2020, ovlivní i průběh dalšího školního roku, protože nikdo netuší, zda nebudou na podzim stanovena další omezující opatření. V zájmu bezpečnosti dětí jsme se proto rozhodli pro školní rok 2020/2021 omezit akce pro veřejnost, proto nebudeme pořádat Vánoční jarmark a Velikonoční dílničky. Rozhodně však děti nepřijdou o možnost prezentovat své výtvory rodičům a veřejnosti, pouze se přesuneme do virtuálního prostoru, na facebook a stránky školy. Je třeba hledat nové cesty, a tohle je jedna z možností, na které se chceme zaměřit. Zároveň se o to víc budeme v letošním školním roce snažit směřovat žáky k empatii s lidmi i se svým okolím, environmentalismu, sportovním aktivitám, informační, čtenářské a matematické gramotnosti.

Vzhledem k nemožnosti odhadnout vývoj situace se také s velkou pravděpodobností nezúčastníme lyžařského kurzu a ani škol v přírodě. Takové akce je nutné zamluvit předem a naplánovat, avšak to v tuto chvíli, kdy nikdo z nás netuší, jak se bude situace vyvíjet, není možné. Nechceme vystavovat děti ani rodiče nejistotě a možným komplikacím spojeným s případným stornem akcí. Děkujeme za pochopení.

V nadcházejícím školním roce nás čekají opět další novinky. V prvé řadě vítám na naší škole novou kolegyni Mgr. Ditu Denkeovou, která bude třídní učitelkou 3. třídy, a přejeme jí, aby se u nás cítila dobře. Škola se snaží také udržet rozšířenou nabídku školních kroužků, z nichž některé budou financovány ze Šablon II – k již zavedeným přibude kroužek první pomoci pod vedením zdravotní sestry paní Mužíkové, maminky žáka 5. třídy, a taneční kroužek pod vedením zkušených lektorů.

Velice se těším na jakékoli novinky pedagogů, žáků i rodičů. Potěšilo by mě, kdyby se do chodu naší školy zapojila ve významnější míře také veřejnost. Pokud budete mít jakýkoliv nápad, který by k rozvoji školy mohl přispět, prosím, podělte se o něj s námi. Můžete oslovit přímo mne, zástupce SRPŠ, Ing. Jaroslava Dohnala, nebo předsedu školské rády, pana Ondřeje Dobrovolského.
Dovolte mi, abych na závěr vyjádřila přání, aby byl nový školní rok pro nás všechny úspěšný, vzájemná spolupráce se dařila a aby byl oproti loňskému roku klidnější.

Mgr. Jana Felcmanová, ředitelka školy


Základní Škola Moravany 
okres Pardubice
Komenského 118, 533 72 Moravany

IČ:48160164 | DIČ:CZ48160164

Účet: 19-2583910207/0100
Datová schránka: v4rwkds

Mgr. Felcmanová Jana
(ředitelka školy)
466 950 817, 734 658 764
jana.felcmanova@zsmoravany.cz

Mgr. Filipi Miroslava 
(zástupkyně ředitele školy)
466 950 817, 602 391 356
miroslava.filipi@zsmoravany.cz

Jana Havlíčková
(hlavní ekonomka)
466 950 503
jana.havlickova@zsmoravany.cz

Mgr. Dita Denkeová 
(výchovná poradkyně)
737 372 115 (nezasílat SMS)
dita.denkeova@zsmoravany.cz 

      

VÝUKOVÉ MATERIÁLY

zs moravany logo vyuka

 

PRÁCE ŽÁKŮ

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

KALENDÁŘ AKCÍ

Žádné události k zobrazení

ŠKOLNÍ ČASOPIS MUF

NAŠE KNIHOVNA

 

knihovna moravany

NAŠE OBEC

AKTIVNÍ PROJEKTY

assk logo popisek

sportuj ve skole rgb 2000px

logo financovano eu

projekt modernizace zs moravany spolufinancovany eu 2020

projekt eu personalni podpora banner

projekt eu sablony III banner

pro skoly aktivni skola 2018 19

 

logo proskoly

 

plakat skolni projekty evropske unie

 

logo recyklohrani 

skolsky portal rollup modra248

 

logo ms mt 2 male