login bakaláři

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Výuka bude probíhat každý den v dopoledních hodinách (nejdéle do 12 hodin). Aktuální čas nástupu bude upřesněn podle počtu skupin. Rozvrh bude přizpůsoben hlavním předmětům, tj. českému jazyku, matematice, apod. Výuku povede třídní učitelka nebo další pedagogičtí pracovníci.  Protože maximální počet žáků ve skupině je 15, může dojít k vytvoření dalších skupin spojením žáků z více tříd. Záleží na počtu přihlášených žáků. 

Rodiče musí přihlásit své děti k prezenční výuce ve škole prostřednictvím e-mailu na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., a to do pondělí 18. 5. 2020. Na přihlášky zaslané po tomto termínu nebude brán zřetel. V přihlášce (v textu e-mailu) uveďte jméno a příjmení dítěte, třídu, informaci, zda využijete účasti v odpolední skupině. Činnost odpolední skupiny bude ukončena nejpozději v 16 hodin. Odchod žáků bude umožněn v době, kterou rodič uvede na návratce. Vyplněnou návratku odevzdáte vedoucímu odpolední skupiny 25. 5. 2020.

Oběd bude zajištěn pouze žákům, kteří se budou účastnit odpolední skupiny. Žádáme rodiče, aby zajistili dětem dostatek nápojů na celou dobu pobytu ve škole.

Podmínkou přítomnosti na výuce ve škole je doložení čestného prohlášení viz stránky školy. Toto ČP bude nutné odevzdat první den výuky, tedy v pondělí 25. 5. 2020 při vstupu do šaten. Bez tohoto ČP nebude možná přítomnost žáků ve škole. Papírovou formu ČP je možné si vyzvednout ve vestibulech obou školních budov v pracovní dny v době od  7 - 12 hodin. Také si ho můžete stáhnout na školních webových stránkách, naleznete ho v dokumentech – formulářích (předposlední položka).

Mimo prezenční výuku bude i nadále probíhat distanční forma výuky. Ta je určena žákům, kteří nebudou přítomni ve škole. Tato distanční výuka bude probíhat pod vedením vyučujících, kteří se nemohou z důvodu stanovených ministerstvem zdravotnictví zúčastnit prezenční formy výuky.

Žáci budou do školy vstupovat přes šatnu pod vedením vedoucích skupin. Následně se přezují a případně odloží části oděvů, provedou desinfekci rukou a ze šatny se neprodleně přesunou do své třídy.

Veškerá hygienická opatření se řídí dokumentem „Ochrana zdraví a provoz ZŠ v období do konce školního roku 2019/2020“ viz stránky školy, naleznete v dokumentech – formulářích (poslední položka).

Upozornění: Vstup ostatních osob do školy dle dokumentu výše je zakázán.  

Návratka odpolední skupiny

Můj syn/dcera . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Bude z odpolední skupiny odcházet

den

Po

Út

St

Čt

čas

         

V případě změny odchodu je nutná písemná žádost s uvedením data, časem odchodu (celá hodina), klauzulí o převzetí odpovědnosti a podpisem zákonného zástupce.


ZÁPIS DO 1. TŘÍDY

Žádost o přijetí do ZŠ, zápisní list, žádost o odklad a zápisní lístek do ŠD najdete na webových stránkách školy 

dokumenty/škola/informace k zápisu.

 

Základní Škola Moravany 
okres Pardubice
Komenského ulice 118, 
53 372 Moravany

IČ:48160164 | DIČ:CZ48160164

Účet: 19-2583910207/0100
Datová schránka: v4rwkds

Mgr. Felcmanová Jana
(ředitelka školy)
466 950 817, 734 658 764
jana.felcmanova@zsmoravany.cz

Mgr. Kelka František 
(zástupce ředitele školy)
466 950 817, 734 658 764
frantisek.kelka@zsmoravany.cz 

Jana Havlíčková
(hlavní ekonomka)
466 950 503
jana.havlickova@zsmoravany.cz

Mgr. Jitka Rathouská
(výchovná poradkyně)
603 536 366
jitka.rathouska@zsmoravany.cz

      

KALENDÁŘ AKCÍ

Žádné události k zobrazení

ŠKOLNÍ ČASOPIS MUF

NAŠE OBEC

NAŠE KNIHOVNA

 

knihovna moravany

AKTIVNÍ PROJEKTY

assk logo popisek

sportuj ve skole rgb 2000px

projekt modernizace zs moravany spolufinancovany eu 2020

pro skoly aktivni skola 2018 19

logo proskoly

 

plakat skolni projekty evropske unie

 

logo recyklohrani 

skolsky portal rollup modra248

 

logo ms mt 2 male