login bakaláři

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

• Podmínkou účasti na prezenční výuce je antigenní testování 2 x týdně.
• Testování bude probíhat v pondělí a ve čtvrtek při příchodu do školy za dohledu pověřeného pracovníka, nebo jiný den pokud dítě nebylo přítomno v těchto dnech
• Testování – v prostorách přízemí budovy
1. tř – 1. třída
3. tř – školní družina
5. tř – tělocvična
• Jako testy budou primárně využívány testovací sady, které jsou distribuovány do škol. Pokud si dítě přinese v den testování jiný test, který je schválený Ministerstvem zdravotnictví ČR (např. ze slin), je možné jej použít jako náhradní řešení. Podmínkou však zůstává provedení testu přímo ve školském zařízení. Takovýto test si plně hradí zákonní zástupci dětí.
• Škola umožní rodičům, aby osobně provedli test svým dětem, nebo byli přítomni při testování před budovou školy.
• Dítěti, které nepodstoupí testování, nesmí být dle výše uvedeného nařízení umožněna osobní přítomnost ve školském zařízení.
• Testovaní žáci ve třídách obdrží testovací sady a provedou si odběr z přední části nosu. Při samotestování je třeba dodržet odstup min 1,5 m od ostatních osob.
• V případě negativního testu pokračují na výuku.
• V případě pozitivního testu – dítě bude umístěno do oddělené místnosti s dozorem a budou kontaktování zákonné zástupci pro jeho vyzvednutí.
• V případě, že žák má pozitivní antigenní test ve čtvrtek, všichni ostatní žáci, kteří s tímto žákem byli ve třídě 2 dny před provedením testu, přechází na distanční formu vzdělávání do doby, kdy se daný žák prokáže negativním RT-PCR testem. Pokud bude výsledek PCR testu pozitivní, bude všem žákům třídy nařízena karanténa – viz graf v příloze.
• Prezenční vzdělávání bude umožněno také žákům, kteří doloží potvrzení, že
- prodělali laboratorně potvrzené onemocnění COVID-19, uplynula u nich doba izolace podle platného MO MZd a od 1. pozitivního POC antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS-CoV_19 nebo RT-PCR testu na přítomnost SARS-CoV_2 neuplynulo více než 90 dní,
- mají negativní výsledek POC antigenního testu na přítomnost antigenu SARS-CoV_2 nebo RT – PRC testu na přítomnost SARS-CoV_2, který není starší 48 hodin a který byl proveden poskytovatelem zdravotnických služeb podle aktuálně platného MO MZd.
• V případě odmítnutí testu rodiči se bude žák vzdělávat distančně. Neznamená to však on-line.
Odkaz s návodem na testování zde
Děkuji všem rodičům za trpělivost a porozumění. Na naše žáky se již moc těšíme.                  Mgr. Jana Felcmanová


Základní Škola Moravany 
okres Pardubice
Komenského ulice 118, 
53 372 Moravany

IČ:48160164 | DIČ:CZ48160164

Účet: 19-2583910207/0100
Datová schránka: v4rwkds

Mgr. Felcmanová Jana
(ředitelka školy)
466 950 817, 734 658 764
jana.felcmanova@zsmoravany.cz

Mgr. Kelka František 
(zástupce ředitele školy)
466 950 817, 734 658 764
frantisek.kelka@zsmoravany.cz 

Jana Havlíčková
(hlavní ekonomka)
466 950 503
jana.havlickova@zsmoravany.cz

Mgr. Dita Denkeová 
(výchovná poradkyně)
737 372 115
dita.denkeova@zsmoravany.cz 

      

KALENDÁŘ AKCÍ

Žádné události k zobrazení

ŠKOLNÍ ČASOPIS MUF

NAŠE KNIHOVNA

 

knihovna moravany

NAŠE OBEC

AKTIVNÍ PROJEKTY

assk logo popisek

sportuj ve skole rgb 2000px

projekt modernizace zs moravany spolufinancovany eu 2020

pro skoly aktivni skola 2018 19

logo proskoly

 

plakat skolni projekty evropske unie

 

logo recyklohrani 

skolsky portal rollup modra248

 

logo ms mt 2 male