Zvládnutí těchto činností bylo podmíněno i nejen znalostmi přírodovědných předmětů ze ZŠ, ale i určitým technickým myšlením žáků a jejich šikovností. Namátkou můžeme jmenovat tyto činnosti: grafika a kresba, pájení, práce s kabely, robotika a programování, počítačová animace, práce s rádiem, a virtuální realitou a další. Zde jsou postřehy účastníků:

„Nejvíc mě bavila autíčka, u kterých jsem strávila tři čtvrtě hodiny“. (Verča a Míša)

„Pan Svoboda mně, Míše a Marii nakreslil portrét. Také jsme se tam učili kreslit“ (Tereza)

„Pájeli jsme, moc jsem si to užil, odnesl jsem si novou dovednost“ (Michal)

„Bylo to tam dobré, spousta věcí na vyzkoušení, pájení bylo nejzajímavější.“ (Jirka a Radek)

Mgr. Filipi